Service pagina

Bestellen

Bij www.inwhiteshop.nl kun je 24 uur per dag online shoppen voor de mooiste bruidsaccessoires voor bruid en bruidegom. Wij doen ons best om alle producten zo duidelijk mogelijk te fotograferen en omschrijven. Heb je vragen over een product dan kun je ons altijd mailen via info@inwhite.nl We zijn ook telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur via 010-4119476

Betaalopties

Bij www.inwhiteshop.nl kun je betalen met Mastercard, Visa, Ideal, Bancontact, Klarna Pay Later en PayPal. Nadat de betaling is ontvangen is de bestelling definitief en zal het product naar u worden verzonden.

Klarna – Achteraf betalen (Nederland)

Klarna voert voor www.inwhiteshop.nl het volledige achteraf betaalproces uit.

In White geeft je in samenwerking met Klarna de mogelijkheid om achteraf te betalen. Achteraf Betalen is een veilige en eenvoudige manier van online winkelen. Je hoeft nooit bank- of creditcardgegevens op te geven en je betaalt pas nadat de bestelling is bezorgd.

  • Je betaalt pas als u de bestelling in huis heeft.
  • Je hebt altijd 14 dagen de tijd om je rekening te betalen.
  • De factuur wordt tegelijkertijd met de producten verzonden.
  • Je hoeft geen bank- of creditcardgegevens op te geven.
  • Je hebt altijd minimaal 14 dagen bedenktijd in overeenstemming met de consumentenwet*.
  • Je kunt je facturen downloaden en betalen met iDEAL op klarna.nl.

Je kunt alleen aan Klarna betalen, omdat de vordering aan Klarna wordt overgedragen.

De webwinkel rekent € 0 voor het gebruik van deze service. Bedenk dat deze kosten per webwinkel kunnen verschillen.

Kosten bij te late betaling

Als Klarna geen betaling heeft ontvangen op de vervaldatum van de factuur, zal er per e-mail kosteloos een eerste herinnering worden gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna  € 13,50 aanmaningskosten** in rekening brengen. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten oplopen tot 15% voor bedragen tot € 2.500,- met een minimum van € 40,-.

Kredietcheck 

Wanneer voor Achteraf Betalen gekozen wordt zal Klarna een kredietevaluatie uitvoeren, wat kan inhouden dat een kredietcheck wordt gedaan.

Privacystatement

Je persoonsgegevens worden in overeenstemming met de geldende wetgeving verwerkt en niet aan derde partijen verstrekt voor advertentiedoeleinden. De persoonsgegevens worden gebruikt ter identificatie, voor klantanalyse, kredietevaluatie, marketingactiviteiten en verdere productontwikkeling. Bekijk Klarna’s privacystatement voor een nadere uitleg over de manier waarop Klarna persoonsgegevens verwerkt.

Door Achteraf Betalen te  gebruiken ga je ermee akkoord dat Klarna je persoonsgegevens in overeenstemming met haar privacystatement verwerkt, inclusief het overdragen van gegevens aan zorgvuldig uitgekozen partners of aan landen buiten de EU/EER.

* Geldt niet voor alle goederen en diensten, bijv. vliegreizen, evenementen en speciaal vervaardigde producten.

** Bij facturen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht.

De voorwaarden op deze pagina downloaden.

Verzendkosten

Momenteel leveren wij onze produkten in Nederland en België.

Verzendkosten bij bestellingen vanaf € 25,-

  • Nederland gratis
  • Belgie € 8

Verzendkosten bij bestelling onder € 25,-

  • Nederland € 5,-
  • Belgie € 8,-

Levering

Wij doen onze uiterste best om producten zo spoedig mogelijk te leveren. Echter worden veel van de producten in onze webshop met de hand gemaakt en kan er enige levertijd op zitten. Bijna al onze producten worden geleverd door een koerier. U ontvangt per e-mail een track&trace-code voor uw bestelling. Voor het verwachte levertijdstip kunt u op de verwachte dag van levering uw DPD track&trace-code invoeren op de site www.dpdpredict.nl

Hieronder geven we een indicatie van de levertijd in werkdagen:

  • Schoenen 5 – 10 werkdagen
  • Sieraden 5 – 10 werkdagen
  • Lingerie 7 – 10 werkdagen
  • Overige 5 – 10 werkdagen

Mocht een product onverhoopt toch niet op voorraad zijn dan stellen wij u per e-mail op de hoogte.

Retour sturen of ruilen

Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product ruilen of retour sturen. Artikelen mogen beoordeeld en gepast worden, zoals je dat ook in de winkel zou doen, tenzij hieronder anders aangegeven. Voorwaarden voor het retour sturen zijn dat het product in de originele verpakking zit, compleet is en niet beschadigd. Kousen en cadeaubonnen kunnen niet retour gestuurd worden.

De kosten voor het retour sturen komen in bijna alle gevallen voor rekening van de klant. Gebruik het retour-formulier om het product retour te sturen. Omschrijf hierop kort waarom het product retour komt en vermeld het ordernummer. Na ontvangst zullen wij binnen 14 dagen het bedrag retour storten of het nieuwe product (kosteloos) naar je toe sturen.

Passen

Voor het retour sturen van producten naar In White Shop hanteren wij enkele voorzorgsmaatregelen met betreft het passen van producten:

  • Kousen kunnen niet retour gestuurd worden. Voor het retour sturen van overige producten kunt u gebruik maken van het bijgeleverd retour-formulier.
  • Schoenen kunnen retour gestuurd worden, maar zorg dat u bij het passen op een zachte ondergrond staat zoals vloerbedekking of een handdoek. Als de zolen beschadigd zijn kunnen wij de schoenen niet retour nemen.
  • Zorg ook dat de verpakkingen van de producten onbeschadigd zijn. Gelieve uw eigen ondergoed aanhouden tijdens het passen van slips en strings in verband met de hygiëne.
  • Na uw bruiloft kunt u de meeste satijnen schoenen laten inkleuren in een donkere kleur. U kunt op deze pagina zien hoe dit verder in zijn werk gaat

Klacht of defect

Mocht het product dat u bij www.inwhiteshop.nl heeft aangeschaft na enige tijd kapotgaan en kunt u bent van mening dat dit bij normaal gebruik niet mogelijk zou moeten zijn dan kun u een klacht indienen.

Stuur een e-mail naar info@inwhite.nl met een omschrijving en foto’s van de klacht. Wij nemen de klacht binnen drie werkdagen in behandeling en zorgen bij een gegronde klacht binnen 14 dagen naar een gepaste oplossing. Heeft u een klacht die met spoed opgelost moet worden vanwege een aankomende bruiloft, vermeld dit er dan bij in uw e-mail.

Als het product nog steeds leverbaar is dan sturen wij u een nieuw exemplaar. Mocht dit product niet langer voorradig zijn dan kunt storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening.